Faktoja yhdistyksestä

Helsingin Kokoomusyrittäjät ry perustettiin 8.1.1966 Keski-Helsingin Kansalliseurana. Nykyisen nimensä yhdistyksemme sai vuonna 2010. Vuonna 2021 meillä on reilu 50 jäsenmaksunsa maksanutta jäsentä.

Näkyvin osa toimintaamme ovat jalkautumiset helsinkiläiseen katukuvaan erilaisina teemapäivinä.  Sinisestä teltastamme tarjoamme vahvaa kahvia, kevyitä ilmapalloja ja painavaa tietoa toiminnastamme. Takuuvarmaa on, että jokaiselle löytyy mieltä puhuttava aihe, josta keskustella yhdistyksen toimijoiden, kaupunginvaltuutettujen, kansanedustajien ja vaalien aikaan ehdokkaiden kanssa.

Helsingin Kokoomusyrittäjät on loistava verkostoitumis- ja keskustelukanava kaikille yrittäjyyden arjen haasteista ja vertaistuesta kiinnostuneille. Lähes kaikki tilaisuutemme ovat avoimia kaikille toiminnastamme kiinnostuneille osallistujille.

Puheenjohtajana toimintavuonna 2021 toimii Kirsi Sharma, puh. 040 511 5767. Yhdistyksen sähköpostiosoite on info(a)kokoomusyrittajat.fi